خدمات دوستیابی و شخصی واقعاً با PPC (pay per click) کلیک می کنند - با میانگین CTR جستجوی 6٪! بدون شک، زمانی که مشتریان بالقوه شما به دنبال عشق هستند، نوشتن یک نسخه تبلیغاتی احساسی قدرتمند میتواند آسان باشد. سایر صنایع با CTRهای جستجوی بالا عبارتند از: Advocacy، Autos و Travel
هنگامی که برای اولین بار این داده ها را در سال 2015 جمع آوری شدند، خدمات حقوقی ممکن بود برای جلب توجه در SERP (با میانگین نسبتاً پایین 1.35٪ CTR) تلاش کنند - تا حد زیادی به دلیل محدودیت های تبلیغاتی اعمال شده توسط Google و سازمان های دولتی. البته تبلیغ کنندگان حقوقی در چند سال گذشته آمار خود را بهبود بخشیده اند!
از سال 2018، صنایع با کمترین میانگین نرخ کلیک از جمله فناوری، B2B و خدمات مصرفی.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل در تمامی صنایع 3.17 درصد برای جستجو و 0.46 درصد.
هر دوی این میانگین ها بالاتر از چند سال پیش هستند: خبر خوب برای تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی!
صنعت | میانگین CTR (جستجو) | میانگین CTR (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 4.41٪ | 0.59٪ |
خودکار | 4.00٪ | 0.60٪ |
B2B | 2.41٪ | 0.46٪ |
خدمات مصرفی | 2.41٪ | 0.51٪ |
دوستیابی و شخصی | 6.05٪ | 0.72٪ |
تجارت الکترونیک | 2.69٪ | 0.51٪ |
تحصیلات | 3.78٪ | 0.53٪ |
خدمات استخدامی | 2.42٪ | 0.59٪ |
امور مالی و بیمه | 2.91٪ | 0.52٪ |
بهداشت و پزشکی | 3.27٪ | 0.59٪ |
کالاهای خانگی | 2.44٪ | 0.49٪ |
خدمات صنعتی | 2.61٪ | 0.50٪ |
مجاز | 2.93٪ | 0.59٪ |
مشاور املاک | 3.71٪ | 1.08٪ |
فن آوری | 2.09٪ | 0.39٪ |
مسافرت و پذیرایی | 4.68٪ | 0.47٪ |
هزینه های نمایش متنی
جای تعجب نیست که خدمات حقوقی دارای بالاترین CPC در بین تمام تبلیغات گوگل در شبکه جستجو هستند. هر دو کلمه "وکیل" و "وکیل" 10 کلمه کلیدی گران قیمت در گوگل و بینگ را تشکیل می دهند . میانگین CPC در صنعت حقوقی بیش از 6 دلار است. خدمات مصرفی با میانگین CPC 6.40 دلار خیلی هم عقب نیست.
گروههای مدافع و غیرانتفاعی خوشبختانه هزینه هر کلیک کمتر از 2 دلار دارند، احتمالاً در نتیجه حداکثر قیمت CPC 2 دلاری که تبلیغکنندگان Google Grant باید روی همه کلمات کلیدی خود تنظیم کنند .
اکثر صنایع دارای CPCهای بسیار ارزانی در شبکه نمایش گوگل هستند. تنها کسب و کار با هزینه هر کلیک بیش از 1 دلار، دوستیابی و شخصی است.
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 2.69 دلار برای جستجو و 0.63 دلار برای نمایش است.
این خبر هم خوبه که بدونید: این هزینه های تبلیغات گوگل نسبت به ارقامی که چند سال پیش وجود داشت(زمانی که میانگین ها به ترتیب 2.32 دلار و 0.58 دلار بود) بسیار اندک افزایش یافته است.
صنعت | میانگین CPC (جستجو) | میانگین CPC (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 1.43 دلار | 0.62 دلار |
خودکار | 2.46 دلار | 0.58 دلار |
B2B | 3.33 دلار | 0.79 دلار |
خدمات مصرفی | 6.40 دلار | 0.81 دلار |
دوستیابی و شخصی | 2.78 دلار | 1.49 دلار |
تجارت الکترونیک | 1.16 دلار | 0.45 دلار |
تحصیلات | 2.40 دلار | 0.47 دلار |
خدمات استخدامی | 2.04 دلار | 0.78 دلار |
امور مالی و بیمه | 3.44 دلار | 0.86 دلار |
بهداشت و پزشکی | 2.62 دلار | 0.63 دلار |
کالاهای خانگی | 2.94 دلار | 0.60 دلار |
خدمات صنعتی | 2.56 دلار | 0.54 دلار |
مجاز | 6.75 دلار | 0.72 دلار |
مشاور املاک | 2.37 دلار | 0.75 دلار |
فن آوری | 3.80 دلار | 0.51 دلار |
مسافرت و پذیرایی | 1.53 دلار | 0.44 دلار |
چند سال پیش، صنایع مالی و بیمه در بحث نرخ تبدیل پیشرو بودند.
با این حال، دادههای آپدیت شده نشان میدهد که کسب و کار دوستیابی و شخصی حالا بسیار جلوتر است، با نرخ تبدیل جستجو به طور متوسط بیش از 9٪! سایر موارد برجسته عبارتند از صنایع قانونی، خدمات مصرفی و خودرو.
در بسیاری از این موارد، بهترین تبلیغکنندگان تبدیلکننده از تغییر پیشنهاد یا جریان تبدیل خود برای افزایش نرخ تبدیل هراسی ندارند. یا ممکن است از تاکتیک های افزایش تبدیل مانند صفحات فرود ویدیو استفاده کنند.
مشتریان تجارت الکترونیک ممکن است گزینه های زیادی برای تغییر پیشنهادات خود نداشته باشند و در نتیجه از متوسط نرخ تبدیل ضعیف تر در جستجو و نمایش رنج ببرند. برای راهاندازی، آنها اغلب دارای موجودیهای غولپیکر هستند، که از تنظیم دقیق نسخه تبلیغاتی در تمام کلمات کلیدی تجارت الکترونیک جلوگیری میکند .
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 3.75٪ برای جستجو و 0.77٪ برای نمایش است.
از آخرین باری که نویسنده این داده ها را جمع آوری کرده بود ، نرخ تبدیل جستجو اندکی افزایش یافته است، اما نرخ تبدیل صفحه نمایش اندکی کاهش یافته است، شاید نشانه ای از این باشد که تبلیغ کنندگان صفحه نمایش باید توجه بیشتری به مکان ها و بهینه سازی مخاطبان داشته باشند.
صنعت | میانگین CVR (جستجو) | میانگین CVR (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 1.96٪ | 1.00٪ |
خودکار | 6.03٪ | 1.19٪ |
B2B | 3.04٪ | 0.80٪ |
خدمات مصرفی | 6.64٪ | 0.98٪ |
دوستیابی و شخصی | 9.64٪ | 3.34٪ |
تجارت الکترونیک | 2.81٪ | 0.59٪ |
تحصیلات | 3.39٪ | 0.50٪ |
خدمات استخدامی | 5.13٪ | 1.57٪ |
امور مالی و بیمه | 5.10٪ | 1.19٪ |
بهداشت و پزشکی | 3.36٪ | 0.82٪ |
کالاهای خانگی | 2.70٪ | 0.43٪ |
خدمات صنعتی | 3.37٪ | 0.94٪ |
مجاز | 6.98٪ | 1.84٪ |
مشاور املاک | 2.47٪ | 0.80٪ |
فن آوری | 2.92٪ | 0.86٪ |
مسافرت و پذیرایی | 3.55٪ | 0.51٪ |
CPA در چند سال گذشته کمی تغییر کرده است. کمترین هزینه برای هر اقدام در صنایع در حال حاضر خودروها هستند که فقط 33 دلار در هر اقدام به فروش می رسند. از سوی دیگر، شرکتهای B2B، املاک و مستغلات و فناوری با میانگین هزینههای هر اقدام بیش از 100 دلار روبرو هستند.
ما عموماً انتظار داریم که هزینه های تبلیغات در طول زمان افزایش یابد، اما میانگین CPA در شبکه جستجو در واقع در حال حاضر کمتر از چند سال پیش است. با این حال، CPA های نمایش کمی بالا رفته اند.
میانگین CPA در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 48.96 دلار برای جستجو و 75.51 دلار برای نمایش است.
صنعت | میانگین CPA (جستجو) | میانگین CPA (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 96.55 دلار | 70.69 دلار |
خودکار | 33.52 دلار | 23.68 دلار |
B2B | 116.13 دلار | 130.36 دلار |
خدمات مصرفی | 90.70 دلار | 60.48 دلار |
دوستیابی و شخصی | 76.76 دلار | 60.23 دلار |
تجارت الکترونیک | 45.27 دلار | 65.80 دلار |
تحصیلات | 72.70 دلار | 143.36 دلار |
خدمات استخدامی | 48.04 دلار | 59.47 دلار |
امور مالی و بیمه | 81.93 دلار | 56.76 دلار |
بهداشت و پزشکی | 78.09 دلار | 72.58 دلار |
کالاهای خانگی | 87.13 دلار | 116.17 دلار |
خدمات صنعتی | 79.28 دلار | 51.58 دلار |
مجاز | 86.02 دلار | 39.52 دلار |
مشاور املاک | 116.61 دلار | 74.79 دلار |
فن آوری | 133.52 دلار | 103.60 دلار |
مسافرت و پذیرایی | 44.73 دلار | 99.13 دلار |
اگر خود را در انتهای پایین این اعداد می بینید، به این معنی است که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد! سعی کنید Grader Google Ads خود را با استفاده از اپها و وبسایتهای موجود (حتی رایگان) مشخص کنید کنید تا دقیقاً تشخیص دهید که کمپینهای شما در مقایسه با همتایان در صنعت شما کجا شکست میخورند. اگر در حال رسیدن به این معیارها هستید - متوقف نشوید و به میانگین هم بسنده کنید! با نوشتن بهترین نسخه تبلیغاتی و ایجاد تک شاخهای صفحه فرود که بهتر از هر کس دیگری تبدیل می شوند، همیشه سعی کنید یک تکشاخ باشید !
خدمات دوستیابی و شخصی واقعاً با PPC (pay per click) کلیک می کنند - با میانگین CTR جستجوی 6٪! بدون شک، زمانی که مشتریان بالقوه شما به دنبال عشق هستند، نوشتن یک نسخه تبلیغاتی احساسی قدرتمند میتواند آسان باشد. سایر صنایع با CTRهای جستجوی بالا عبارتند از: Advocacy، Autos و Travel
هنگامی که برای اولین بار این داده ها را در سال 2015 جمع آوری شدند، خدمات حقوقی ممکن بود برای جلب توجه در SERP (با میانگین نسبتاً پایین 1.35٪ CTR) تلاش کنند - تا حد زیادی به دلیل محدودیت های تبلیغاتی اعمال شده توسط Google و سازمان های دولتی. البته تبلیغ کنندگان حقوقی در چند سال گذشته آمار خود را بهبود بخشیده اند!
از سال 2018، صنایع با کمترین میانگین نرخ کلیک از جمله فناوری، B2B و خدمات مصرفی.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل در تمامی صنایع 3.17 درصد برای جستجو و 0.46 درصد.
هر دوی این میانگین ها بالاتر از چند سال پیش هستند: خبر خوب برای تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی!
صنعت | میانگین CTR (جستجو) | میانگین CTR (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 4.41٪ | 0.59٪ |
خودکار | 4.00٪ | 0.60٪ |
B2B | 2.41٪ | 0.46٪ |
خدمات مصرفی | 2.41٪ | 0.51٪ |
دوستیابی و شخصی | 6.05٪ | 0.72٪ |
تجارت الکترونیک | 2.69٪ | 0.51٪ |
تحصیلات | 3.78٪ | 0.53٪ |
خدمات استخدامی | 2.42٪ | 0.59٪ |
امور مالی و بیمه | 2.91٪ | 0.52٪ |
بهداشت و پزشکی | 3.27٪ | 0.59٪ |
کالاهای خانگی | 2.44٪ | 0.49٪ |
خدمات صنعتی | 2.61٪ | 0.50٪ |
مجاز | 2.93٪ | 0.59٪ |
مشاور املاک | 3.71٪ | 1.08٪ |
فن آوری | 2.09٪ | 0.39٪ |
مسافرت و پذیرایی | 4.68٪ | 0.47٪ |
هزینه های نمایش متنی
جای تعجب نیست که خدمات حقوقی دارای بالاترین CPC در بین تمام تبلیغات گوگل در شبکه جستجو هستند. هر دو کلمه "وکیل" و "وکیل" 10 کلمه کلیدی گران قیمت در گوگل و بینگ را تشکیل می دهند . میانگین CPC در صنعت حقوقی بیش از 6 دلار است. خدمات مصرفی با میانگین CPC 6.40 دلار خیلی هم عقب نیست.
گروههای مدافع و غیرانتفاعی خوشبختانه هزینه هر کلیک کمتر از 2 دلار دارند، احتمالاً در نتیجه حداکثر قیمت CPC 2 دلاری که تبلیغکنندگان Google Grant باید روی همه کلمات کلیدی خود تنظیم کنند .
اکثر صنایع دارای CPCهای بسیار ارزانی در شبکه نمایش گوگل هستند. تنها کسب و کار با هزینه هر کلیک بیش از 1 دلار، دوستیابی و شخصی است.
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 2.69 دلار برای جستجو و 0.63 دلار برای نمایش است.
این خبر هم خوبه که بدونید: این هزینه های تبلیغات گوگل نسبت به ارقامی که چند سال پیش وجود داشت(زمانی که میانگین ها به ترتیب 2.32 دلار و 0.58 دلار بود) بسیار اندک افزایش یافته است.
صنعت | میانگین CPC (جستجو) | میانگین CPC (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 1.43 دلار | 0.62 دلار |
خودکار | 2.46 دلار | 0.58 دلار |
B2B | 3.33 دلار | 0.79 دلار |
خدمات مصرفی | 6.40 دلار | 0.81 دلار |
دوستیابی و شخصی | 2.78 دلار | 1.49 دلار |
تجارت الکترونیک | 1.16 دلار | 0.45 دلار |
تحصیلات | 2.40 دلار | 0.47 دلار |
خدمات استخدامی | 2.04 دلار | 0.78 دلار |
امور مالی و بیمه | 3.44 دلار | 0.86 دلار |
بهداشت و پزشکی | 2.62 دلار | 0.63 دلار |
کالاهای خانگی | 2.94 دلار | 0.60 دلار |
خدمات صنعتی | 2.56 دلار | 0.54 دلار |
مجاز | 6.75 دلار | 0.72 دلار |
مشاور املاک | 2.37 دلار | 0.75 دلار |
فن آوری | 3.80 دلار | 0.51 دلار |
مسافرت و پذیرایی | 1.53 دلار | 0.44 دلار |
چند سال پیش، صنایع مالی و بیمه در بحث نرخ تبدیل پیشرو بودند.
با این حال، دادههای آپدیت شده نشان میدهد که کسب و کار دوستیابی و شخصی حالا بسیار جلوتر است، با نرخ تبدیل جستجو به طور متوسط بیش از 9٪! سایر موارد برجسته عبارتند از صنایع قانونی، خدمات مصرفی و خودرو.
در بسیاری از این موارد، بهترین تبلیغکنندگان تبدیلکننده از تغییر پیشنهاد یا جریان تبدیل خود برای افزایش نرخ تبدیل هراسی ندارند. یا ممکن است از تاکتیک های افزایش تبدیل مانند صفحات فرود ویدیو استفاده کنند.
مشتریان تجارت الکترونیک ممکن است گزینه های زیادی برای تغییر پیشنهادات خود نداشته باشند و در نتیجه از متوسط نرخ تبدیل ضعیف تر در جستجو و نمایش رنج ببرند. برای راهاندازی، آنها اغلب دارای موجودیهای غولپیکر هستند، که از تنظیم دقیق نسخه تبلیغاتی در تمام کلمات کلیدی تجارت الکترونیک جلوگیری میکند .
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 3.75٪ برای جستجو و 0.77٪ برای نمایش است.
از آخرین باری که نویسنده این داده ها را جمع آوری کرده بود ، نرخ تبدیل جستجو اندکی افزایش یافته است، اما نرخ تبدیل صفحه نمایش اندکی کاهش یافته است، شاید نشانه ای از این باشد که تبلیغ کنندگان صفحه نمایش باید توجه بیشتری به مکان ها و بهینه سازی مخاطبان داشته باشند.
صنعت | میانگین CVR (جستجو) | میانگین CVR (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 1.96٪ | 1.00٪ |
خودکار | 6.03٪ | 1.19٪ |
B2B | 3.04٪ | 0.80٪ |
خدمات مصرفی | 6.64٪ | 0.98٪ |
دوستیابی و شخصی | 9.64٪ | 3.34٪ |
تجارت الکترونیک | 2.81٪ | 0.59٪ |
تحصیلات | 3.39٪ | 0.50٪ |
خدمات استخدامی | 5.13٪ | 1.57٪ |
امور مالی و بیمه | 5.10٪ | 1.19٪ |
بهداشت و پزشکی | 3.36٪ | 0.82٪ |
کالاهای خانگی | 2.70٪ | 0.43٪ |
خدمات صنعتی | 3.37٪ | 0.94٪ |
مجاز | 6.98٪ | 1.84٪ |
مشاور املاک | 2.47٪ | 0.80٪ |
فن آوری | 2.92٪ | 0.86٪ |
مسافرت و پذیرایی | 3.55٪ | 0.51٪ |
CPA در چند سال گذشته کمی تغییر کرده است. کمترین هزینه برای هر اقدام در صنایع در حال حاضر خودروها هستند که فقط 33 دلار در هر اقدام به فروش می رسند. از سوی دیگر، شرکتهای B2B، املاک و مستغلات و فناوری با میانگین هزینههای هر اقدام بیش از 100 دلار روبرو هستند.
ما عموماً انتظار داریم که هزینه های تبلیغات در طول زمان افزایش یابد، اما میانگین CPA در شبکه جستجو در واقع در حال حاضر کمتر از چند سال پیش است. با این حال، CPA های نمایش کمی بالا رفته اند.
میانگین CPA در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 48.96 دلار برای جستجو و 75.51 دلار برای نمایش است.
صنعت | میانگین CPA (جستجو) | میانگین CPA (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 96.55 دلار | 70.69 دلار |
خودکار | 33.52 دلار | 23.68 دلار |
B2B | 116.13 دلار | 130.36 دلار |
خدمات مصرفی | 90.70 دلار | 60.48 دلار |
دوستیابی و شخصی | 76.76 دلار | 60.23 دلار |
تجارت الکترونیک | 45.27 دلار | 65.80 دلار |
تحصیلات | 72.70 دلار | 143.36 دلار |
خدمات استخدامی | 48.04 دلار | 59.47 دلار |
امور مالی و بیمه | 81.93 دلار | 56.76 دلار |
بهداشت و پزشکی | 78.09 دلار | 72.58 دلار |
کالاهای خانگی | 87.13 دلار | 116.17 دلار |
خدمات صنعتی | 79.28 دلار | 51.58 دلار |
مجاز | 86.02 دلار | 39.52 دلار |
مشاور املاک | 116.61 دلار | 74.79 دلار |
فن آوری | 133.52 دلار | 103.60 دلار |
مسافرت و پذیرایی | 44.73 دلار | 99.13 دلار |
اگر خود را در انتهای پایین این اعداد می بینید، به این معنی است که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد! سعی کنید Grader Google Ads خود را با استفاده از اپها و وبسایتهای موجود (حتی رایگان) مشخص کنید کنید تا دقیقاً تشخیص دهید که کمپینهای شما در مقایسه با همتایان در صنعت شما کجا شکست میخورند. اگر در حال رسیدن به این معیارها هستید - متوقف نشوید و به میانگین هم بسنده کنید! با نوشتن بهترین نسخه تبلیغاتی و ایجاد تک شاخهای صفحه فرود که بهتر از هر کس دیگری تبدیل می شوند، همیشه سعی کنید یک تکشاخ باشید !
خدمات دوستیابی و شخصی واقعاً با PPC (pay per click) کلیک می کنند - با میانگین CTR جستجوی 6٪! بدون شک، زمانی که مشتریان بالقوه شما به دنبال عشق هستند، نوشتن یک نسخه تبلیغاتی احساسی قدرتمند میتواند آسان باشد. سایر صنایع با CTRهای جستجوی بالا عبارتند از: Advocacy، Autos و Travel
هنگامی که برای اولین بار این داده ها را در سال 2015 جمع آوری شدند، خدمات حقوقی ممکن بود برای جلب توجه در SERP (با میانگین نسبتاً پایین 1.35٪ CTR) تلاش کنند - تا حد زیادی به دلیل محدودیت های تبلیغاتی اعمال شده توسط Google و سازمان های دولتی. البته تبلیغ کنندگان حقوقی در چند سال گذشته آمار خود را بهبود بخشیده اند!
از سال 2018، صنایع با کمترین میانگین نرخ کلیک از جمله فناوری، B2B و خدمات مصرفی.
میانگین نرخ کلیک در تبلیغات گوگل در تمامی صنایع 3.17 درصد برای جستجو و 0.46 درصد.
هر دوی این میانگین ها بالاتر از چند سال پیش هستند: خبر خوب برای تبلیغ کنندگان و آژانس های تبلیغاتی!
صنعت | میانگین CTR (جستجو) | میانگین CTR (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 4.41٪ | 0.59٪ |
خودکار | 4.00٪ | 0.60٪ |
B2B | 2.41٪ | 0.46٪ |
خدمات مصرفی | 2.41٪ | 0.51٪ |
دوستیابی و شخصی | 6.05٪ | 0.72٪ |
تجارت الکترونیک | 2.69٪ | 0.51٪ |
تحصیلات | 3.78٪ | 0.53٪ |
خدمات استخدامی | 2.42٪ | 0.59٪ |
امور مالی و بیمه | 2.91٪ | 0.52٪ |
بهداشت و پزشکی | 3.27٪ | 0.59٪ |
کالاهای خانگی | 2.44٪ | 0.49٪ |
خدمات صنعتی | 2.61٪ | 0.50٪ |
مجاز | 2.93٪ | 0.59٪ |
مشاور املاک | 3.71٪ | 1.08٪ |
فن آوری | 2.09٪ | 0.39٪ |
مسافرت و پذیرایی | 4.68٪ | 0.47٪ |
هزینه های نمایش متنی
جای تعجب نیست که خدمات حقوقی دارای بالاترین CPC در بین تمام تبلیغات گوگل در شبکه جستجو هستند. هر دو کلمه "وکیل" و "وکیل" 10 کلمه کلیدی گران قیمت در گوگل و بینگ را تشکیل می دهند . میانگین CPC در صنعت حقوقی بیش از 6 دلار است. خدمات مصرفی با میانگین CPC 6.40 دلار خیلی هم عقب نیست.
گروههای مدافع و غیرانتفاعی خوشبختانه هزینه هر کلیک کمتر از 2 دلار دارند، احتمالاً در نتیجه حداکثر قیمت CPC 2 دلاری که تبلیغکنندگان Google Grant باید روی همه کلمات کلیدی خود تنظیم کنند .
اکثر صنایع دارای CPCهای بسیار ارزانی در شبکه نمایش گوگل هستند. تنها کسب و کار با هزینه هر کلیک بیش از 1 دلار، دوستیابی و شخصی است.
میانگین هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 2.69 دلار برای جستجو و 0.63 دلار برای نمایش است.
این خبر هم خوبه که بدونید: این هزینه های تبلیغات گوگل نسبت به ارقامی که چند سال پیش وجود داشت(زمانی که میانگین ها به ترتیب 2.32 دلار و 0.58 دلار بود) بسیار اندک افزایش یافته است.
صنعت | میانگین CPC (جستجو) | میانگین CPC (GDN) |
---|---|---|
دفاع | 1.43 دلار | 0.62 دلار |
خودکار | 2.46 دلار | 0.58 دلار |
B2B | 3.33 دلار | 0.79 دلار |
خدمات مصرفی | 6.40 دلار | 0.81 دلار |
دوستیابی و شخصی | 2.78 دلار | 1.49 دلار |
تجارت الکترونیک | 1.16 دلار | 0.45 دلار |
تحصیلات | 2.40 دلار | 0.47 دلار |
خدمات استخدامی | 2.04 دلار | 0.78 دلار |
امور مالی و بیمه | 3.44 دلار | 0.86 دلار |
بهداشت و پزشکی | 2.62 دلار | 0.63 دلار |
کالاهای خانگی | 2.94 دلار | 0.60 دلار |
خدمات صنعتی | 2.56 دلار | 0.54 دلار |
مجاز | 6.75 دلار | 0.72 دلار |
مشاور املاک | 2.37 دلار | 0.75 دلار |
فن آوری | 3.80 دلار | 0.51 دلار |
مسافرت و پذیرایی | 1.53 دلار | 0.44 دلار |
چند سال پیش، صنایع مالی و بیمه در بحث نرخ تبدیل پیشرو بودند.
با این حال، دادههای آپدیت شده نشان میدهد که کسب و کار دوستیابی و شخصی حالا بسیار جلوتر است، با نرخ تبدیل جستجو به طور متوسط بیش از 9٪! سایر موارد برجسته عبارتند از صنایع قانونی، خدمات مصرفی و خودرو.
در بسیاری از این موارد، بهترین تبلیغکنندگان تبدیلکننده از تغییر پیشنهاد یا جریان تبدیل خود برای افزایش نرخ تبدیل هراسی ندارند. یا ممکن است از تاکتیک های افزایش تبدیل مانند صفحات فرود ویدیو استفاده کنند.
مشتریان تجارت الکترونیک ممکن است گزینه های زیادی برای تغییر پیشنهادات خود نداشته باشند و در نتیجه از متوسط نرخ تبدیل ضعیف تر در جستجو و نمایش رنج ببرند. برای راهاندازی، آنها اغلب دارای موجودیهای غولپیکر هستند، که از تنظیم دقیق نسخه تبلیغاتی در تمام کلمات کلیدی تجارت الکترونیک جلوگیری میکند .
میانگین نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل در تمام صنایع 3.75٪ برای جستجو و 0.77٪ برای نمایش است.
از آخرین باری که نویسنده این داده ها را جمع آوری کرده بود ، نرخ تبدیل جستجو اندکی افزایش یافته است، اما نرخ تبدیل صفحه نمایش اندکی کاهش یافته است، شاید نشانه ای از این باشد که تبلیغ کنندگان صفحه نمایش باید توجه بیشتری به مکان ها و ب