Left
Right

آیا شما باید بازاریابی خود را به آژانس‌های تبلیغاتی بسپارید و یا گارگروه داخلی تشکیل دهید؟

آیا شما باید بازاریابی خود را به آژانس‌های تبلیغاتی بسپارید و یا گارگروه داخلی تشکیل دهید؟

در اینجا جوانب مثبت و منفی این دو گزینه را بررسی کرده‌ایم که بسیار سودمند است

مزایای همکاری با یک آژانس برای بازاریابی شامل موارد زیر است:

تخصص: شما می توانید یکی از با تجربه ترین شرکت های این کسب و کار را انتخاب کنید و می توانید مثلاً یکی از با سابقه ترین آنها را استخدام کنید یا تمرکز خود را روی استراتژی مورد نظر خود ، مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انجام دهید تا بازده شما به حداکثر برسد.

قابلیت ها: یک شرکت بازاریابی اغلب دارای مهارت هایی است که تیم های داخلی نمی توانند با آنها مطابقت داشته باشند ، به خصوص در مشاغل کوچک و متوسط. این قابلیت ها می تواند از دسترسی به ویژگی های بتا در Google Ads گرفته تا داده های منحصر به فرد آژانس در مورد تاکتیک های مؤثر متغیر باشد.

ابزارها: بیشتر شرکتهای بازاریابی دیجیتال ابزارهای بازاریابی لازم را ارائه می دهند. در برخی موارد، آنها نرم افزاری برای سنجش و ردیابی کمپین بازاریابی آنلاین شما در دسترس دارند.
ویژگی‌های خاص: بسیاری از آژانس ها دسترسی به اعضای تیمی را دارند که در سئو ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و طراحی وب تخصص دارند. این درجه از تخصص به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از کانال های بازاریابی متعدد استفاده کنید.

مقیاس پذیری: یک آژانس می تواند به سرعت مقیاس شما را در تجارت تخمین بزند. این که آیا شما به دنبال افزایش تلاش های تبلیغاتی پرداخت شده خود در طی یک فصل شلوغ یا بهبود حضور خود در شبکه های رسانه های اجتماعی هستید ، یک آژانس می تواند نیازهای شما را در این زمینه نیز برآورده کند.

قیمت: استفاده از خدمات آژانس ها شامل 20،000 تا 200،000 دلار هزینه در سال است. دلیل این است که قیمت گذاری آژانس به نیاز شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، خدمات جستجوگرها شامل حدود 9000 دلار تا 24000 دلار در سال می باشد که این رقم کمتر از متوسط ​​حقوق یک متخصص سئو - 48000 دلار است.

مضرات کار با آژانس برای بازاریابی شامل موارد زیر است:

موقعیت مکانی: می توانید آژانس هایی را در سراسر جهان پیدا کنید که می توانند هنگام تنظیم کردن برنامه ها در مناطق زمانی مختلف ، چالش برانگیز باشند. اگر می‌خواهید با یک شرکت در منطقه زمانی متفاوت کار کنید، با شرکتی کار کنید که تجربه کار با مشتریانی مشابه شما را دارد.

مشتری های متعدد: این واقعیت که آژانس های بازاریابی دیجیتال با مشاغل مختلف کار می کنند ، باعث می شود نسبت به برخی از مشتریان احساس غفلت کنند. با این وجود ، یک آژانس باتجربه و مشتری مدار باید احساس شما را به عنوان بخشی از تجارت شما حس کند.

کنترل: مشتریانی که ترجیح می دهند کنترل کاملی بر روی فعالیتهای بازاریابی خود داشته باشند ، هنگام کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال ، مشکلات فزاینده ای را تجربه خواهند کرد. به این دلیل است که آژانس ها اغلب با کمی آزادی عمل فعالیت می کنند.

مزایای استفاده یک تیم بازاریابی داخلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

آشنایی با برند: هنگامی که شما یک تیم بازاریابی داخلی دارید، آنها کاملا از مارک شما مطلع هستند و کلیه تصمیمات بازاریابی شما را می‌دانند در حالی که آژانس‌ها فقط با ارزش ، لحن و مارک تجاری شرکت شما آشنا می شوند که اگر قرار باشد کلیه مفاهیم کسب و کار شما را بدانند زمان زیادی می‌برد.

دسترسی: دسترسی به تیم بازاریابی داخلی آسان است - فقط به سمت میز یا محل کار خود می‌روید و از جریان کار مطلع میشوید.

تمرکز: تیم های بازاریابی داخلی 100٪ روی شما تمرکز می کنند. در حالی که آژانس ها نام تجاری شما را دریافت و زمان خود را به استراتژی‌های کسب و کار شما اختصاص خواهند داد ، آنها روی سایر مشتریان نیز تمرکز می کنند.

کنترل: اگر دوست دارید کنترل کاملی داشته باشید ، باید یک تیم داخلی بسازید. هنگامی که از بازاریابی خود برون سپاری می کنید ، مسئولیت استراتژی بازاریابی خود را با آژانس خود به اشتراک می گذارید که در صورت ترجیح کنترل مطلق می تواند همکاری را دشوار کند.


مضرات داشتن یک تیم بازاریابی داخلی شامل موارد زیر است:

استخدام: ایجاد یک بخش بازاریابی داخلی ، وقت و هزینه می خواهد ، خواه شما قصد استخدام یک یا چند نفررا دارید که میانگین ایجا یک شرایط بازاریابی حدود دو ماه به طول می‌انجامد.

هزینه های اشتغال: متوسط ​​هزینه سالانه برای استخدام بازاریاب (از جمله مزایا) بالغ بر 80،000 دلار است. این بدان معناست که یک هزینه تیم بازاریابی داخلی سالانه حدود 250000 دلار است.

هزینه های نرم افزار: علاوه بر هزینه استخدام و نگهداری یک تیم بازاریابی داخلی ، هزینه های نرم افزار بازاریابی نیز دارید. این هزینه ها می تواند از ابزار موتورهای جستجوتا خدمات رایگان مانند طراحی گرافیکی متغیر باشد.

آیا شما باید بازاریابی خود را به آژانس‌های تبلیغاتی بسپارید و یا گارگروه داخلی تشکیل دهید؟

در اینجا جوانب مثبت و منفی این دو گزینه را بررسی کرده‌ایم که بسیار سودمند است

مزایای همکاری با یک آژانس برای بازاریابی شامل موارد زیر است:

تخصص: شما می توانید یکی از با تجربه ترین شرکت های این کسب و کار را انتخاب کنید و می توانید مثلاً یکی از با سابقه ترین آنها را استخدام کنید یا تمرکز خود را روی استراتژی مورد نظر خود ، مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انجام دهید تا بازده شما به حداکثر برسد.

قابلیت ها: یک شرکت بازاریابی اغلب دارای مهارت هایی است که تیم های داخلی نمی توانند با آنها مطابقت داشته باشند ، به خصوص در مشاغل کوچک و متوسط. این قابلیت ها می تواند از دسترسی به ویژگی های بتا در Google Ads گرفته تا داده های منحصر به فرد آژانس در مورد تاکتیک های مؤثر متغیر باشد.

ابزارها: بیشتر شرکتهای بازاریابی دیجیتال ابزارهای بازاریابی لازم را ارائه می دهند. در برخی موارد، آنها نرم افزاری برای سنجش و ردیابی کمپین بازاریابی آنلاین شما در دسترس دارند.
ویژگی‌های خاص: بسیاری از آژانس ها دسترسی به اعضای تیمی را دارند که در سئو ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و طراحی وب تخصص دارند. این درجه از تخصص به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از کانال های بازاریابی متعدد استفاده کنید.

مقیاس پذیری: یک آژانس می تواند به سرعت مقیاس شما را در تجارت تخمین بزند. این که آیا شما به دنبال افزایش تلاش های تبلیغاتی پرداخت شده خود در طی یک فصل شلوغ یا بهبود حضور خود در شبکه های رسانه های اجتماعی هستید ، یک آژانس می تواند نیازهای شما را در این زمینه نیز برآورده کند.

قیمت: استفاده از خدمات آژانس ها شامل 20،000 تا 200،000 دلار هزینه در سال است. دلیل این است که قیمت گذاری آژانس به نیاز شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، خدمات جستجوگرها شامل حدود 9000 دلار تا 24000 دلار در سال می باشد که این رقم کمتر از متوسط ​​حقوق یک متخصص سئو - 48000 دلار است.

مضرات کار با آژانس برای بازاریابی شامل موارد زیر است:

موقعیت مکانی: می توانید آژانس هایی را در سراسر جهان پیدا کنید که می توانند هنگام تنظیم کردن برنامه ها در مناطق زمانی مختلف ، چالش برانگیز باشند. اگر می‌خواهید با یک شرکت در منطقه زمانی متفاوت کار کنید، با شرکتی کار کنید که تجربه کار با مشتریانی مشابه شما را دارد.

مشتری های متعدد: این واقعیت که آژانس های بازاریابی دیجیتال با مشاغل مختلف کار می کنند ، باعث می شود نسبت به برخی از مشتریان احساس غفلت کنند. با این وجود ، یک آژانس باتجربه و مشتری مدار باید احساس شما را به عنوان بخشی از تجارت شما حس کند.

کنترل: مشتریانی که ترجیح می دهند کنترل کاملی بر روی فعالیتهای بازاریابی خود داشته باشند ، هنگام کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال ، مشکلات فزاینده ای را تجربه خواهند کرد. به این دلیل است که آژانس ها اغلب با کمی آزادی عمل فعالیت می کنند.

مزایای استفاده یک تیم بازاریابی داخلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

آشنایی با برند: هنگامی که شما یک تیم بازاریابی داخلی دارید، آنها کاملا از مارک شما مطلع هستند و کلیه تصمیمات بازاریابی شما را می‌دانند در حالی که آژانس‌ها فقط با ارزش ، لحن و مارک تجاری شرکت شما آشنا می شوند که اگر قرار باشد کلیه مفاهیم کسب و کار شما را بدانند زمان زیادی می‌برد.

دسترسی: دسترسی به تیم بازاریابی داخلی آسان است - فقط به سمت میز یا محل کار خود می‌روید و از جریان کار مطلع میشوید.

تمرکز: تیم های بازاریابی داخلی 100٪ روی شما تمرکز می کنند. در حالی که آژانس ها نام تجاری شما را دریافت و زمان خود را به استراتژی‌های کسب و کار شما اختصاص خواهند داد ، آنها روی سایر مشتریان نیز تمرکز می کنند.

کنترل: اگر دوست دارید کنترل کاملی داشته باشید ، باید یک تیم داخلی بسازید. هنگامی که از بازاریابی خود برون سپاری می کنید ، مسئولیت استراتژی بازاریابی خود را با آژانس خود به اشتراک می گذارید که در صورت ترجیح کنترل مطلق می تواند همکاری را دشوار کند.


مضرات داشتن یک تیم بازاریابی داخلی شامل موارد زیر است:

استخدام: ایجاد یک بخش بازاریابی داخلی ، وقت و هزینه می خواهد ، خواه شما قصد استخدام یک یا چند نفررا دارید که میانگین ایجا یک شرایط بازاریابی حدود دو ماه به طول می‌انجامد.

هزینه های اشتغال: متوسط ​​هزینه سالانه برای استخدام بازاریاب (از جمله مزایا) بالغ بر 80،000 دلار است. این بدان معناست که یک هزینه تیم بازاریابی داخلی سالانه حدود 250000 دلار است.

هزینه های نرم افزار: علاوه بر هزینه استخدام و نگهداری یک تیم بازاریابی داخلی ، هزینه های نرم افزار بازاریابی نیز دارید. این هزینه ها می تواند از ابزار موتورهای جستجوتا خدمات رایگان مانند طراحی گرافیکی متغیر باشد.

آیا شما باید بازاریابی خود را به آژانس‌های تبلیغاتی بسپارید و یا گارگروه داخلی تشکیل دهید؟

در اینجا جوانب مثبت و منفی این دو گزینه را بررسی کرده‌ایم که بسیار سودمند است

مزایای همکاری با یک آژانس برای بازاریابی شامل موارد زیر است:

تخصص: شما می توانید یکی از با تجربه ترین شرکت های این کسب و کار را انتخاب کنید و می توانید مثلاً یکی از با سابقه ترین آنها را استخدام کنید یا تمرکز خود را روی استراتژی مورد نظر خود ، مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انجام دهید تا بازده شما به حداکثر برسد.

قابلیت ها: یک شرکت بازاریابی اغلب دارای مهارت هایی است که تیم های داخلی نمی توانند با آنها مطابقت داشته باشند ، به خصوص در مشاغل کوچک و متوسط. این قابلیت ها می تواند از دسترسی به ویژگی های بتا در Google Ads گرفته تا داده های منحصر به فرد آژانس در مورد تاکتیک های مؤثر متغیر باشد.

ابزارها: بیشتر شرکتهای بازاریابی دیجیتال ابزارهای بازاریابی لازم را ارائه می دهند. در برخی موارد، آنها نرم افزاری برای سنجش و ردیابی کمپین بازاریابی آنلاین شما در دسترس دارند.
ویژگی‌های خاص: بسیاری از آژانس ها دسترسی به اعضای تیمی را دارند که در سئو ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و طراحی وب تخصص دارند. این درجه از تخصص به کسب و کار شما اجازه می دهد تا از کانال های بازاریابی متعدد استفاده کنید.

مقیاس پذیری: یک آژانس می تواند به سرعت مقیاس شما را در تجارت تخمین بزند. این که آیا شما به دنبال افزایش تلاش های تبلیغاتی پرداخت شده خود در طی یک فصل شلوغ یا بهبود حضور خود در شبکه های رسانه های اجتماعی هستید ، یک آژانس می تواند نیازهای شما را در این زمینه نیز برآورده کند.

قیمت: استفاده از خدمات آژانس ها شامل 20،000 تا 200،000 دلار هزینه در سال است. دلیل این است که قیمت گذاری آژانس به نیاز شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، خدمات جستجوگرها شامل حدود 9000 دلار تا 24000 دلار در سال می باشد که این رقم کمتر از متوسط ​​حقوق یک متخصص سئو - 48000 دلار است.

مضرات کار با آژانس برای بازاریابی شامل موارد زیر است:

موقعیت مکانی: می توانید آژانس هایی را در سراسر جهان پیدا کنید که می توانند هنگام تنظیم کردن برنامه ها در مناطق زمانی مختلف ، چالش برانگیز باشند. اگر می‌خواهید با یک شرکت در منطقه زمانی متفاوت کار کنید، با شرکتی کار کنید که تجربه کار با مشتریانی مشابه شما را دارد.

مشتری های متعدد: این واقعیت که آژانس های بازاریابی دیجیتال با مشاغل مختلف کار می کنند ، باعث می شود نسبت به برخی از مشتریان احساس غفلت کنند. با این وجود ، یک آژانس باتجربه و مشتری مدار باید احساس شما را به عنوان بخشی از تجارت شما حس کند.

کنترل: مشتریانی که ترجیح می دهند کنترل کاملی بر روی فعالیتهای بازاریابی خود داشته باشند ، هنگام کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال ، مشکلات فزاینده ای را تجربه خواهند کرد. به این دلیل است که آژانس ها اغلب با کمی آزادی عمل فعالیت می کنند.

مزایای استفاده یک تیم بازاریابی داخلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

آشنایی با برند: هنگامی که شما یک تیم بازاریابی داخلی دارید، آنها کاملا از مارک شما مطلع هستند و کلیه تصمیمات بازاریابی شما را می‌دانند در حالی که آژانس‌ها فقط با ارزش ، لحن و مارک تجاری شرکت شما آشنا می شوند که اگر قرار باشد کلیه مفاهیم کسب و کار شما را بدانند زمان زیادی می‌برد.

دسترسی: دسترسی به تیم بازاریابی داخلی آسان است - فقط به سمت میز یا محل کار خود می‌روید و از جریان کار مطلع میشوید.

تمرکز: تیم های بازاریابی داخلی 100٪ روی شما تمرکز می کنند. در حالی که آژانس ها نام تجاری شما را دریافت و زمان خود را به استراتژی‌های کسب و کار شما اختصاص خواهند داد ، آنها روی سایر مشتریان نیز تمرکز می کنند.

کنترل: اگر دوست دارید کنترل کاملی داشته باشید ، باید یک تیم داخلی بسازید. هنگامی که از بازاریابی خود برون سپاری می کنید ، مسئولیت استراتژی بازاریابی خود را با آژانس خود به اشتراک می گذارید که در صورت ترجیح کنترل مطلق می تواند همکاری را دشوار کند.


مضرات داشتن یک تیم بازاریابی داخلی شامل موارد زیر است:

استخدام: ایجاد یک بخش بازاریابی داخلی ، وقت و هزینه می خواهد ، خواه شما قصد استخدام یک یا چند نفررا دارید که میانگین ایجا یک شرایط بازاریابی حدود دو ماه به طول می‌انجامد.

هزینه های اشتغال: متوسط ​​هزینه سالانه برای استخدام بازاریاب (از جمله مزایا) بالغ بر 80،000 دلار است. این بدان معناست که یک هزینه تیم بازاریابی داخلی سالانه حدود 250000 دلار است.

هزینه های نرم افزار: علاوه بر هزینه استخدام و نگهداری یک تیم بازاریابی داخلی ، هزینه های نرم افزار بازاریابی نیز دارید. این هزینه ها می تواند از ابزار موتورهای جستجوتا خدمات رایگان مانند طراحی گرافیکی متغیر باشد.